Informace-pro-skoly-a-skolska-zarizeni-od-10.05.2021.pdf (192.74 kB)
mimoradne-opatreni-od-10052021.pdf (407.07 kB)
noseni-ochrannych-prostredku-10052021.pdf (394.69 kB)
Návrat žáků 2.st do školy od 10.05.2021
06.05.2021
S platností od pondělí 10. května 2021 je povolena rotační výuka žáků druhého stupně.
Od pondělí 10. 5. 2021 nastupují žáci druhého stupně zpět do školy. Vzhledem k nařízení MŠMT, kapacitním možnostem školy a ochraně zdraví bude výuka probíhat takto:
Třídy se budou střídat podle uvedeného schématu (sudý a lichý týden)
10.-14.5. | 17.-21.5 | 24.-28.5. | 31.5.-4.6. | 7.-11.6. | 14.-19.6. | 21.-26.6. |
6.B | 6.A | 6.B | 6.A | 6.B | 6.A | 6.B |
7.B | 7.A | 7.B | 7.A | 7.B | 7.A | 7.B |
8.B | 8.A | 8.B | 8.A | 8.B | 8.A | 8.B |
9.B | 9.A | 9.B | 9.A | 9.B | 9.A | 9.B |
10.-14.5. | 17.-21.5 | 24.-28.5. | 31.5.-4.6. | 7.-11.6. | 14.-19.6. | 21.-26.6. |
6.A | 6.B | 6.A | 6.B | 6.A | 6.B | 6.A |
7.A | 7.B | 7.A | 7.B | 7.A | 7.B | 7.A |
8.A | 8.B | 8.A | 8.B | 8.A | 8.B | 8.A |
9.A | 9.B | 9.A | 9.B | 9.A | 9.B | 9.A |
Obecné informace
Do budovy školy, ŠD a ŠJ mohou vstoupit pouze osoby bez příznaků infekčního virového onemocnění. (rýma, kašel, dýchavičnost, zvýšená teplota)
Žák s příznaky respirační choroby nebo pozitivním výsledkem testu bude odveden do izolační místnosti, kde počká na vyzvednutí zákonným zástupcem.
Vstup zákonných zástupců dětí a žáků školy je omezen na nezbytné úkony a časový úsek – např. asistence při testování, vyzvedávání pozitivně testovaného nebo onemocnění vykazujícího žáka, apod.
- Podmínkou účasti žáků ve škole je testování, které bude u žáků 2. st. přítomných ve škole probíhat dvakrát týdně vždy v pondělí a ve čtvrtek (první vyučovací hodinu), případně bezprostředně první den po příchodu žáka do školy. Dodatečné testování se provádí pouze ve vrátnici školy.
- Výuka probíhá podle standardního rozvrhu tříd.
- Veškeré aktivity ve škole probíhají v neměnných třídních skupinách.
- Délku hodin určují učitelé dle pokynu ZŘŠ a potřeb žáků za podmínek minimalizace setkávání žáků během přestávek jednotlivých tříd.
- Po celou dobu pobytu ve škole musí mít žáci zdravotnickou obličejovou masku nebo respirátor (ochranný prostředek musí splňovat normy ČSN EN 14683+AC nebo respirátor FFP2/KN 95).
- Vyučující mohou po nezbytně dlouhou dobu používat ochranný štít. Rozestup mezi učitelem a žákem musí být alespoň dva metry.
- Roušku smí žák sundat pouze na pokyn pedagoga.
- Pohyb žáků po chodbách je povolen pouze při přesunech mezi učebnami a použití toalet, jinak je volný pohyb zakázán.
- Je zakázán zpěv a všechny vnitřní sportovní aktivity.
- Výuka tělesné výchovy a sportovní aktivity školní družiny a školního klubu budou probíhat na školním sportovišti (je nutné dodržovat homogenitu tříd a rozestupy). Ochrana dýchacích cest není nutná.
- Během výchovně vzdělávací činnosti bude probíhat pravidelné větrání a dezinfekce prostor. Doporučujeme žákům přiměřené oblečení.
- Individuální konzultace s pedagogem pro žáky ohrožené školním neúspěchem mohou dále probíhat. Organizaci konzultací si zajišťuje konkrétní pedagog. Individuální konzultace nevyžadují testování.
- Skupinová konzultace nejsou z kapacitních důvodů možné.
- Výuku od 28.06. do 30.06. 2021 upřesníme dle budoucích pokynů MŠMT.
U žáků 1.stupně, včetně přípravných tříd, probíhá výuka dále prezenční rotační výukou. Žáci se testují 1x týdně.
Ošetřovné a rotační výuka/ často kladené dotazy - MPSV: https://www.mpsv.cz/web/cz/osetrovne
Vstup do šaten a budovy školy
- Žáci při vstupu do budovy školy použijí dezinfekci, budou mít správně nasazené roušky, budou dodržovat rozestupy a rozejdou se do příslušných učeben dle rozvrhu.
- Dále je každý žák vybaven vlastními sešity, učebnicemi, psacími potřebami a pomůckami. Musí mít přezůvky. Žádné pomůcky si nesmí nechávat ve škole. Je vhodné mít dostatečnou svačinu a pití.
Evidence docházky žáků
- O docházce žáků vede škola evidenci v systému Bakaláři - Třídní kniha.
- Pokud se žák do školy k prezenční výuce nedostaví, je povinností zákonného zástupce jej neprodleně omluvit.
Informace k testování žáků
Testování se provádí pomocí testů dodaných MŠMT. V současnosti je to test LEPU a GOODTEST Singclean.
V případě pozitivního testu alespoň jednoho žáka bude příslušný žák (pondělí) nebo celá třída (čtvrtek) bezodkladně předán(i) zákonným zástupcům. Žák dostane potvrzení o pozitivním testu a zákonný zástupce je povinen nechat otestovat žáka.(kontrolní PCR test).
Video návod k testování dětí a žáků
- LEPU - https://youtu.be/Ls0nrA-Oe20
- GOODTEST Singclean - https://www.youtube.com/watch?v=lJ77YaWe4xE&t=3s
- Informační web MŠMT - https://testovani.edu.cz/
Testované osoby:
Testování se provádí u všech žáků a zaměstnanců školy s výjimkou:
- Testování se neprovádí u osob, které písemně doloží negativní výsledek PCR nebo POC antigenního testu provedený na odběrovém místě. Toto potvrzení nesmí být starší 72 hodin. Zaměstnanec odevzdá potvrzení v kanceláři školy, žák svému třídnímu učiteli před testováním třídy.
- Testování se neprovádí u osob s prodělaným onemocněním COVID-19, kdy od nařízení izolace, nebo prvního RT-PCR testu neuplynulo více než 90 dní. Tuto skutečnost musí písemně doložit zaměstnavateli / třídnímu učiteli před testováním. Od 91. dne od prokázání nemoci podléhají pravidelnému testování.
- Testování se neprovádí u osob, které mají vystavený certifikát MZd ČR o provedeném očkování proti COVID-19, kdy od ukončené aplikace vakcíny uplynulo nejméně 14 dní. Certifikát zaměstnanci předloží v kanceláři školy.
Prostory pro testování:
- Zaměstnanci se samotestují před příchodem na pracoviště
- Žáci se testují pod dohledem učitele/vychovatelky ve třídě.
- Žáci, kteří přijdou do školy pozdě, se testují u vrátného ve vestibulu školy.
- Žáci, kteří se testují vlastním testem v doprovodu zákonného zástupce mají vyhrazené místo ve vestibulu školy od 7:30 - do 7:45. Zaměstnanci školy pouze zapíší výsledek testu, nepomáhají při vlastním testování.
Harmonogram testování žáků 2. st od 10.05.2021
Třídy B
Pondělí:
třída | učitel/ka | předmět | počet žáků | učebna |
6.B | p. Vokatá | Př | 26 | D61 |
7.B | p. Kloubová | Čj | 11 | D35 |
| p. Chabrová | Čj | 16 | D64 |
8.B | p. Junglingová | Aj | 8 | D66 |
| p. D. Šťastná | Aj | 15 | D45 |
9.B | p. Fisková | Rj | 6 | D44 |
| p. Hovorková | Nj | 10 | E11 |
Čtvrtek:
třída | učitel/ka | předmět | počet žáků | učebna |
6.B | p. Pokorný | M | 26 | D65 |
7.B | p. Fisková | ČaZ | 24 | D44 |
8.B | p. Kloubová | Čj | 23 | D35 |
9.B | p. D. Šťastná | Aj | 5 | D45 |
| p. Junglingová | Aj | 11 | D66 |
Třídy A
Pondělí:
třída | učitel/ka | předmět | počet žáků | učebna |
6.A | p. Koprušťáková | M | 24 | D25 |
7.A | p. Pajerová | Čj | 20 | D67 |
| p. Kloubová | Čj | 6 | D35 |
8.A | p. Oravec | Aj | 16 | D65 |
| p.Junglingová | Aj | 7 | D66 |
9.A | p. A. Šťastná | Nj | 15 | D43 |
| p. Fisková | Rj | 2 | D44 |
Čtvrtek:
třída | učitel/ka | předmět | počet žáků | učebna |
6.A | p. Pajerová | Čj | 24 | D67 |
7.A | p. A. Šťastná | Z | 26 | D45 |
8.A | p. Klimeš | Pv | 11 | D42 |
| p. Bolomská | Pv | 13 | E11 |
9.A | p. Sirůčková | Aj | 12 | D61 |
| p. D. Šťastná | Aj | 5 | D45 |
Informace pro strávníky ŠJ:
distančně vzdělávaní žáci si mohou vyzvednout oběd: 13.50 - 14.20
prezenčně vzdělávaní žáci školy konzumují oběd přímo ve školní jídelně na určeném místě pod dohledem doprovázejícího pedagoga: 11.40 - 13.30
zaměstnanci školy konzumují oběd přímo ve školní jídelně: 11.40 - 13.30
- Žádám žáky (připadně rodiče), aby si zajistili objednávku stravy na www.strava.cz nebo v mobilní aplikaci. Případné dotazy směřujte na vedoucí školního stravování, paní Heischmannovou (i.heischmannova@zspisecna.cz)